Toimitusehdot

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. 
Tilauksen edellytyksenä tilaajalla on oltava toimiva sähköpostiosoite.
Kaikki Kilpipaja.com Finlandille (myöhemmin Kilpipaja) luovutetut asiakastiedot käsitellään ja säilytetään luottamuksellisesti. 
1) Käyttöoikeudet
Kilpipajan rekisterikilvet ja showkilvet eivät ole tarkoitettu tieliikennekäyttöön! Asiakas sitoutuu laskun maksamalla hyväksymään toimitusehdot ja vastaamaan tuotteen mahdollisesta virheellisestä käytöstä.
Tilaaja vastaa toimittamiensa materiaalien käyttöoikeudesta. Kilpipaja ei tarkasta asiakkaan lupaa kuvan/logon/fontin käyttämiseen, vaan asiakas vastaa niistä itse täysimääräisenä.
2) Palautusoikeus
Tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. (Kuluttajasuojalaki 6§).
Valmistetun tuotteen vastaanottamisesta kieltäytymistä ei voida tulkita kaupan purkamisena.
3) Kilpipajan vastuu
Valmistamme tuotteen tarkasti laskussa olevien tietojen perusteella. Asiakas vastaa mahdollisista kirjoitusvirheistä tilausta tehdessä. Tilaukset käsitellään koneellisesti.
Mikäli tuotteen tietoja on muutettu asiakkaan ja toimittajan välisellä sopimuksella (sähköposti/puhelin) netissä tapahtuvan tilauksen jättämisen jälkeen, muutetut tiedot korjataan laskuun. Valitettavasti tilausjärjestelmän puutteista johtuen nämä tiedot eivät tule (vielä) korjattuna sähköposti-ilmoitukseen, jonka saat kun tuote annetaan postin kuljetettavaksi.
Mikäli toimitamme muun kuin laskussa mainitun tuotteen, korvaamme sen kustannuksellamme alkuperäisessä laskussa mainitulla tuotteella.
Kilpipaja ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, joita asiakkaalle on aiheutunut tuotteen virheellisestä käsittelystä tai säilytyksestä tai sen johdosta, ettei tilausta ole vastaanotettu tai toimitettu toimitusehtojen mukaisesti.
Kilpipajan vastuu rajoittuu korkeintaan tuotteen hintaan mikäli tuotetta ei saada toimitetuksi.
Kilpipaja ei vastaa tarran mahdollisesta irtoamisesta tekstillä varustetuista rekisterikilven taustalevyistä.
Kilpipaja ei vastaa mahdollisista palautuneiden tuotteiden uudelleenlähetyskuluista. 
4) Mahdolliset reklamaatiot
Laatumme on erittäin korkea, ja sen pitäminen korkeana on meille kunnia-asia. Jos tuotteessa on kaikesta huolimatta selvä virhe, niin kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan vastaavaan uuteen tuotteeseen. 
Mahdolliset huomautukset tuotteen laatua tai sisältöä koskien tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
5) Mahdolliset tuotepalautukset
Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kanssamme. Emme myöskään lunasta postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. 
6) Toimitusajat
Tuotanto ja toimitus aloitetaan vasta laskun maksamisen jälkeen. Mikäli et ole maksanut laskua noin viikon kuluessa, saat maksumuistutuksen. Mikäli maksu ei ole saapunut maksumuistutuksen jälkeen, niin perumme tilauksesi. 
Kun suoritus näkyy tilillämme, postitamme samana tai seuraavana päivänä tekstittömät rekisterikilven taustalevyt. Postissa menee vielä pari päivää, joten jos viikonloppu sattuu väliin, kokonaistoimitusaika on korkeintaan viikon. 
Muiden tuotteiden toimitusajat: noin 2-4 viikkoa rekisterikilville ja tekstillä varustetuille rekisterikilven taustalevyille, noin 2-5 viikkoa kaikille muille kilville sekä noin 3-7 viikkoa erikoisemman värisille rekisterikilville. 
Todellisuudessa toimitusaika usein alittuu. Mutta mieluummin yllätämme asiakkaamme iloisesti, kuin pyytelemme anteeksi että emme pysyneet sovitussa toimitusajassa. Kesä-heinä-elokuussa yhteistyökumppaneidemme henkilökunnan kesälomien vuoksi toimitukset saattavat pidentyä.
Toimitamme tuotteet vain Suomeen postin kautta. Arvokkaammat lähetykset lähetämme kirjattuna kirjeenä. Tällöin saat postilta saapumisilmoituksen. Kirjettä säilytetään postitoimipaikassa saapumisviikon lisäksi kaksi (2) täyttä kalenteriviikkoa. 
Saapumisilmoituksessa kerrotaan, missä ajassa lähetys on noudettava postitoimipaikasta. Toista saapumisilmoitusta ei lähetetä. Mikäli et ole noutanut kirjettä määräajassa, se palautuu lähettäjälle. Tällöin otamme yhteyttä ja sovimme kirjeen uudesta toimittamisesta. 
Kilpipaja ei vastaa mahdollisista uudelleenlähetyskuluista. Mikäli posti ei ole toimittanut sinulle saapumisilmoitusta, ja joudut maksamaan lähetyskulut kahteen kertaan, voit tehdä asiasta korvausvaatimuksen postille. Kokemuksemme mukaan keskimäärin sadasta lähetyksestä hukkuu yksi postin syövereihin. Tästä johtuen emme voi taata toimitusaikoja.
Ajan ja vaivan säästämiseksi suosittelemme tarkkailemaan postiasi viikon ajan sen jälkeen kun olet saanut meiltä sähköposti-ilmoituksen kirjeen lähtemisestä. Mikäli et saa postista saapumisilmoitusta, niin pyydä meiltä lähetyskoodi. Koodin avulla posti voi löytää lähetykseksi. 
Kilpipaja voi muuttaa toimitusehtoja ilman eri ilmoitusta.
17.1.2014  Kilpipaja.com Finland – Aina edullinen ja Sinut huomataan!