Kilpipaja.com Finland toimitusehdot

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. 
Tilauksen edellytyksenä tilaajalla on oltava toimiva sähköpostiosoite.
Kaikki Kilpipaja.com Finlandille (myöhemmin Kilpipaja) luovutetut asiakastiedot käsitellään ja säilytetään luottamuksellisesti. 
Mikäli asiakas haluaa laskun sähköpostin sijaan paperilla, veloitetaan tästä 1,90 € lisämaksu.

1) Käyttöoikeudet
Kilpipajan toimittamat kilvet eivät ole tarkoitettu tieliikennekäyttöön! Asiakas sitoutuu laskun maksamalla hyväksymään toimitusehdot ja vastaamaan tuotteen mahdollisesta virheellisestä käytöstä.
Tilaaja vastaa toimittamiensa materiaalien käyttöoikeudesta. Kilpipaja ei tarkasta asiakkaan lupaa kuvan/logon/fontin käyttämiseen, vaan asiakas vastaa niistä itse täysimääräisenä.

2) Toimitusajat
Tuotanto ja toimitus aloitetaan vasta laskun maksamisen jälkeen. Mikäli et ole maksanut laskua noin viikon kuluessa, saat maksumuistutuksen. Mikäli maksu ei ole saapunut maksumuistutuksen jälkeen, niin perumme tilauksesi. 
Kun suoritus näkyy tilillämme, postitamme kahden arkipäivän sisällä tekstittömät rekisterikilven taustalevyt. Postissa menee vielä pari päivää, joten jos viikonloppu sattuu väliin, joten kokonaistoimitusaika on korkeintaan viikon. 
Muiden tuotteiden toimitusajat: noin 2-4 viikkoa rekisterikilville ja tekstillä varustetuille rekisterikilven taustalevyille, noin 2-5 viikkoa kaikille muille kilville. 

Kilvet valmistetaan liikennemerkkitehtaassa liikennemerkkien välitöinä. Tämä takaa korkean laadun – mutta varjopuolena toimitusaika saattaa joskus venyä.

Todellisuudessa toimitusaika usein alittuu. Mutta mieluummin yllätämme asiakkaamme iloisesti, kuin pyytelemme anteeksi että emme pysyneet sovitussa toimitusajassa. Kesäkuussa runsaan tilauskannan ja yhteistyökumppaneidemme henkilökunnan kesälomien vuoksi toimitukset saattavat pidentyä. Heinä-elokuussa olemme suljettuna.

3) Palautusoikeus
Tilaustyönä valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. (Kuluttajasuojalaki 6§).
Valmistetun tuotteen vastaanottamisesta kieltäytymistä ei voida tulkita kaupan purkamisena.
Kilpipajan tuotteista ainoastaan tekstittömät rekisterikilven taustalevyt kuuluvat palautusoikeuden piiriin – kaikki muut tuotteet ovat tilaustyönä valmistettuja tuotteita.
Mikäli et ole tekstittömään rekisterikilven taustalevyyn syystä tai toisesta tyytyväinen, sinun tulee tehdä kaupan peruutusilmoitus viimeistään 14 päivän kuluessa sopimuksen tekemisestä (=laskun päiväys) tai tavaran vastaanottamisesta. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoituksen voi tehdä vielä seuraavana arkipäivänä.
Jos peruuttamisilmoituksen saapumisen ajankohdasta ei ole tarkkaa selvitystä,
postitse lähetetyn ilmoituksen katsotaan saapuneen yritykselle seitsemäntenä päivänä sen lähettämisestä. sähköisesti lähetetyn ilmoituksen päivänä, jolloin ilmoitus on lähetetty.

Peruuttamisoikeuden käyttämiselle ei tarvitse esittää perusteluja
Tilauksen peruuttaminen pitää tehdä vain selkeällä tavalla ilmoittamalla. Selkeyttä lisää paljon se, jos ilmoitat tilausnumeron.

Tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.

4) Mahdolliset tuotepalautukset

Kilpipaja ei vastaa palautuskuluista sillä valitettavasti postimaksut ovat suuremmat kuin yhden tekstittömän rekisterikilven pohjan hinta.

Emme myöskään lunasta postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Palautuksesta on ensin sovittava kanssamme. Sopimisen yhteydessä sovimme kuinka tuote palautetaan meille, ja kuinka me palautamme rahat asiakkaalle.

5) Kilpipajan vastuu
Valmistamme tuotteen tarkasti laskussa olevien tietojen perusteella. Asiakas vastaa mahdollisista kirjoitusvirheistä tilausta tehdessä. Tilaukset käsitellään koneellisesti.
Mikäli tuotteen tietoja on muutettu asiakkaan ja toimittajan välisellä sopimuksella (sähköposti/puhelin) netissä tapahtuvan tilauksen jättämisen jälkeen, muutetut tiedot korjataan laskuun. Valitettavasti tilausjärjestelmän puutteista johtuen nämä tiedot eivät tule korjattuna sähköposti-ilmoitukseen, jonka saat kun tuote annetaan postin kuljetettavaksi.
Mikäli toimitamme muun kuin laskussa mainitun tuotteen, korvaamme sen kustannuksellamme alkuperäisessä laskussa mainitulla tuotteella.
Kilpipaja ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, joita asiakkaalle on aiheutunut tuotteen virheellisestä käsittelystä tai säilytyksestä tai sen johdosta, ettei tilausta ole vastaanotettu tai toimitettu toimitusehtojen mukaisesti.
Kilpipajan vastuu rajoittuu korkeintaan tuotteen hintaan mikäli tuotetta ei saada toimitetuksi.
Kilpipaja ei vastaa tarran mahdollisesta irtoamisesta tekstillä varustetuista rekisterikilven taustalevyistä.

6) Mahdolliset reklamaatiot
Laatumme on erittäin korkea, ja sen pitäminen korkeana on meille kunnia-asia. Jos tuotteessa on kaikesta huolimatta selvä virhe, niin kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan vastaavaan uuteen tuotteeseen. 
Mahdolliset huomautukset tuotteen laatua tai sisältöä koskien tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, niin asiakkaan tulee tehdä välittömästi vahinkoilmoitus postille ja toimittaa meille kopio sekä valokuva vaurioituneesta tuotteesta. vasta tämän jälkeen valmistamme ja toimitamme uuden tuotteen vaurioituneen tilalle.

7) Toimittaminen ja vastaanottaminen
Toimitamme tuotteet vain Suomeen postin kautta.
Saat sähköpostilla ilmoituksen tuotteen lähettämisestä sekä seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin liikkeitä http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/ sivujen kautta.
Pakettia säilytetään postitoimipaikassa saapumisviikon lisäksi kaksi (2) täyttä kalenteriviikkoa. 

8) Paketin mahdollinen uudelleenlähettäminen
Mikäli et ole noutanut lähetystä määräajassa, se palautuu lähettäjälle
Mikäli antamassasi osoitteessa on postin mielestä jotain epäselvyyksiä, niin lähetys palautuu meille.
Tällöin yritämme ottaa yhteyttä asiakkaaseen niillä yhteystiedoilla jotka asiakas on meille ilmoittanut. Mikäli asiakas ei ole antanut puhelinnumeroa, niin yritämme tavoittaa asiakkaan 3 kertaa (1 krt/ kk) sähköpostilla, ja sen jälkeen lähetämme paperikirjeen. Kilpipaja ei vastaa tuotteen säilytyksestä 3 kk jälkeen, emmekä palauta rahoja, mikäli tuotetta ei ole postista noudettu eikä yhteydenottopyyntöihimme ole vastattu.
Kilpipaja ei vastaa mahdollisista uudelleenlähetyskuluista. Uudelleenlähetyskulut ovat kaksi kertaa ensimmäisen lähetyksen toimituskulujen suuruinen (joudumme ensin maksamaan palautuksen, ja sitten uudelleenlähettämisen).
Mikäli posti ei ole toimittanut sinulle saapumisilmoitusta, ja joudut maksamaan lähetyskulut kahteen kertaan, voit tehdä asiasta korvausvaatimuksen postille. Kokemuksemme mukaan keskimäärin yksi sadasta lähetyksestä hukkuu postin syövereihin. Tästä johtuen emme voi taata toimitusaikoja.
Huom! Mikäli olemme lähettäneet paketin Virosta, ja et ole saanut saapumisilmoitusta, niin korvausvaatimus saapumattomasta saapumisilmoituksesta tulee tehdä Viron postiin (omniva.ee).
Mikäli olemme lähettäneet paketin Suomesta, etkä saa saapumisilmoitusta, ja paketti jää tämän vuoksi saamatta, niin korvaushakemus tulee tehdä Suomen postiin (posti.fi).
9) Kilpipaja voi muuttaa toimitusehtoja ilman eri ilmoitusta.

19.02.2018 Kilpipaja.com Finland – Aina edullinen ja Sinut huomataan!